návod na výbornou adventuru z našich luhů a hájů

      Vyslechni telefonickou zprávu od otravné manželky a poté vzkaz od šéfa a hurá do hraní. U terče vezmi sekeru a nůž. Prohledej šuflíky, kde najdeš policejní odznak, pistoli, otvírák na lahve a klíč od cely. Na chodbě promluv s Matějem, jenž právě dopadl místního chmatáka. Houmlesovi čórni sirky a z telefonu vymlať minci. Prošťourej se v koši, nalezneš kelímek a šlupku od banánu. Teď je čas navštívit šéfa. Ten tě však nepotěší, neboť se při rozhovoru dozvíš, že ještě než jsi případ dostal, byl ti odebrán. No nic, alespoň si z vitríny vypůjč klíčky od služebního auta. Na chodbě tě čeká další překvapení. Matěj jaksi nezvládl situaci a Kaprfíld ho dostal. Seber věcičky poblíž spoutaného kolegy, to jest vězeňskou kouli a brýle, z kterých rázem přesnou ránou sekery udělej šperhák, jímž rozděláš pouta. Jdi před stanici. Pokecej s výrostkem. Následně prohlédni popelnici. A hele překvápko, pan hledaná osoba (Kaprfíld) se zde ukrývá. Vytáhni proto pouta a zatkni ho. S úlovkem se spěchej pochlubit šéfíkovi. Za odměnu dostaneš případ zmizení Miss Marsyas. Jseš obdarován dokumenty o případu. Seber si šéfovu svačinu a cigarety. Zastav se v laborce u Matěje. Dá ti pytlík sádry a lupu. Opět pokecej se šéfíkem. Za dopadení kouzelníka dostaneš prémii patnáct korun. Přečti si dokumenty o případu. V kanclu vyslechni Kaprfílda. Chce kafíčko, a proto vlož kelímek do otvoru na kafe, vhoď minci a pozoruj, jak se kelímek plní. nabídni kafe dopadenému klonovi a ten se hned rozkecá. Dozvíš se jméno ulice, kde je (byl) hotel Růžová budoucnost.

      Vydej se do Spálené ulice. Odsuň trám. Kupodivu pod ním nalezneš řetízek s emblémem. Najdi kapesník a nůžky zapíchnuté v keři. Jdi k baráku a prohoď pár slov se spratkem, kterého jsi již dříve potkal u policejní stanice. Vyjednej od mládence ztracený policejní odznak. Vrať se zpět a promluv s hasičem. Je trošku nedůvěřivý, proto se raději legitimuj nově získaným odznakem. dozvíš se několikero zajímavých informací. Jdi k baráku, ale ouha, pes tě nepustí. Prohlédni pozorně šéfovu sváču, kde se ukrývá jeden pěkný buřtík. Jdi vyžádat lékárničku od hasiče. Najdeš v ní zajímavé věcičky, ale jen projímadlo se hodí. Napusť jím buřt a pospíchej občerstvit hladového Hafíka. Vstup je volný. Po vejití jsi svědkem situace, při které začne hořet stůl. Ze všeho nejdříve otevři lednici a seber vodku. Pokus se tímto alkoholickým nápojem vzniklý požár uhasit, avšak výsledek neodpovídá vynaloženému úsilí. Z lednice vyndej pivo. Otevři ho otvírákem na lahve. Teď již ti práce hasiče jde lépe a stůl uhasíš. Vezmi židli, odsuň závěs a pomocí židle prohledej splachovací nádrž. Objevíš klíček. Prošmejdi šuflíky u kredence a do sbírky přibude čistící pasta a lahvička od adrenalinu. V podlaze jsou rýhy, a tak to jako správný policajt omrkni. Žlutým klíčem získaného z prostor záchoda odemkni skříň a ... Překvapení. Odsuň skříň. Ve dveřích se objeví majitel domu - úchyl, svědek. Pod skříní v podlaze je hadřík. Vytáhni ho pinzetou. Z hadru se vysypala spousta fotek chlapíka v ženskejch šatech. Fotky ukaž úchylákovi a ten hnedle spolupracuje. Při výměném obchodu získáš fotku pachatelů. Vytáhni cagára a nabídni je úchylovi. Ten je zase o něco poddajnější a výsledkem je zisk několika informací. Dozvíš se o nové lokalitě - hybridárium. A tak se tam hned vydej. Kapesníkem vyčisti zašpiněnou lupu a zapal kupku vpravo. Baba z vrátnice se pokouší kupka sena hasit nefungujícím hasičákem. To jí bude trvat asi hodně dlouho. Naštěstí za sebou zapomněla zavřít dveře a ty můžeš v pohodě vejít dovnitř. Hoď vězeňskou kouli do kýble visícíjo u lešení. Zahýbej s lešením a vylez nahoru. Do okna hoď nejdříve šlupku od banánu a poté těžce vydělané peníze. Doktor při pokusu získat snadné peníze uklouzl po šlupce a teď leží omráčen na zemi. Doktůrka prohledej a do vlastnictví ti přibude zvláštní přístrojek. Ze stolu vezmi injekce - prázdnou a s uspávadlem. Prázdnou injekci naplň adrenalinem. S pomocí hadru vypni přístroj a hnedle jest slyšet alespoň vlastního slova. Ten je pravý čas vyzkoušet onen podivuhodný přístrojek na zajatce. Z jejich výpovědí získáš čtyři čísla - 138, 8, 100, 21. Prohlédni knihovnu a zatlač knihy, na kterých jsou napsána právě tato čísla. Otevře se tajný vchod do sklepení. Neváhej a vejdi. Nožem otevři hydrant a nalezneš hadici, kterou připoj ke kohoutku. Ukaž vězňovi, kdo je tu pánem situace. Ale ouha, v hadici je díra. To ale spraví náplast. Dej vězňovi (modrýmu mužíkovi) sprchu. Ten se již rozpovídá. Odměnou ti bude několik informací o cirkusu a kamarádovi hraběte. Kachnanovi. Probuď injekcí s adrenalinem doktora. Postraš ho svou služební bouchačkou. Povedlo se a ty se dozvídáš o umístění cirkusu Lunetik. Vydej se tam.

tenhle gif zlobil a dělal paštičky
ale nakonec přeci jen podlehl


      Ze špalku seber sekeru a polínko, z něhož šikovným úderem sekerou vyrob třísku. Přečti si ceduli. V manéži promluv s krotitelkou, ale její ochota se bude rovnat nolovému bodu. Vrať se zpět před cirkus a přečti i druhou ceduli. Ženská v manéži chce vidět zatykač na Kachnana. Žádný problém, sjeď pro něj k majorovi. Ani úřední dokument nepomáhá, a proto opět použij velmi účinnou služební zbraň. Po tomto hereckém výkonu dostaneš tři úkoly. První úkol - získat od klauna klíč od maringotky. Před cirkusem propíchni třískou pneumatiku. V maringotce ukradni konvičku a naber vodu vyteklou z pneumatiky. Papouškovinalij vodu do krmítka a poté mu zručně vytrhni brko. Jím polechtej spícího klauna. Pokecej s ním a pak mu nabídni vodku. Za ušetření od pití chlastu dostaneš klíč. Promluv s krotitelkou. , dáš jí klíč a druhý úkol je na světě - poznat nohy patřící kachnanovi. Jdi proto prozkoumat stopu v bahně ve Spálený ulici. pokecej s požárníkem a obdržíš kyblík s vodou. V něm rozpusť sádru, kterou jsi předtím roztrhl nožem. Kýbl se sádrou nalij do stopy , čímž jí odliješ. Strč odlitek do kapsy. Porovnej odlitek s prostředním párem nohou. Třetím úkolem je políbit krotitelku. Ačkoiv se snažíš všelijakými aspekty z úkolu vymluvit, snaha je marná. Alespoň máš Kachnana. Přizná se k zapálení hotelu. Zazvoní telefon.

      Radnice tě posílá do další akce - nalezení a zneškodnění bomby na hradě Klonenburg. Jukni se na mapu v šéfově kanceláři. Dozvíš se polohu onoho hradu. Skoč za Baštou do BIS. Dostaneš od něj na první pohled jasnou hádanku. Výsledek je však 802. Získáš příručku Jak zneškodnit bombu. Tu si ihned pročti. A teď hurá na Klonenburg. Sestřel padací most. Aha ono to nejde, v pistoli není munice. jediný člověk, který ti může pomoci je Matěj. Od něj dostaneš patrony, které naláduj do své bouchačky. Vrať se k hradu a sestřel most. Otevři okýnko. Nejde to, něco to asi drží. Podívej se lupou na okno a zjistíš onu příčinu. Okno je přilepeno žvejkou, které se urychleně zbav. Z okénka vyndej pokroucenou kliku. Narovnej jí sekerou. Kliku použij na výstupek a brána se zvedne. Jdi až k Napoleonovi. Prohledej nádobu a nalezneš černý prášek. Třetí dveře na dvoře vedou k Hitlerovi. Seber plynovou bombu. Vezmi si mesršmitku a natáhni jí klíčkem. Tím samým klíčkem otevři skříňku, kde nalezneš zubní kartáček, kelímek a deodorant. Poslední dveře vedou do haly DNA. Někdo tady ukradl klonoskop, přístroj na výrobu klonů. Seber křídu, houbu a poté odsuň tabuli. Houbu nech napustit krví rozlitou na zemi. Do kelímku dej drochu krve z houby a do toho ještě šoupni přiměreně křídy. Čistící pastu použij na kartáček, kterým očisti nápis za tabulí. Odkryje se ti nápis Caesar a Monalísa. Jdi zpět ke klonu Hitlera a prohoď s ním pár slov. Pokecej ještě s Napoleonem. Na nádvoří ukradni pochodeň, do kanónu naláduj střelný prach a zapal pochodní knot. Vystřelíš nářadí, kde jest šroubovák, štípačky a dvanáctka klíč. Na nádvoří polož před první dveře (nejdou otevřít) plynovou bombu a vystřel na ní pistolí. Jdi dál. Vezmi drát. Narazil jsi na bombu. Použij stetoskop na zjištění správné kombinace. Drátem zpoj plomby, čímž vytvoříš falešný obvod. Otevři kryt. Snímače zamlž sprejem. Žvejkou zajisti červené tlačítko a vyšroubuj všechny čtyři šrouby. Odendej kryt. časový spínač se zapnul. Nejdřív přestřihni štípačkama červenej drát, pak růžovej a modrej. Nakonec stiskni červené tlačítko a bomba je zlikvidována. Navštiv nové místo - Severní doky.

no commmmmment


      Promluv s týpkem. Dvanáctkou klíčem otevři elektrickou skříň a zapni elektriku. Vstup na drezínu a odjeť do další části, kde si chlápek ohřívá nad sudem ruce. Nebude chtít vypovídat. No nic, alespoň seber starou rezavou pilu. Odjeť zpátky. Sejdi po schodech dolů. Pákou z elektrické skříně zastav větrák a zaklepej na dveře. Finta s karnevalem bohužel nevyšla. Promluv znovu s týpkem a dozvíš se něco více o chlapíkovi v továrně - Al Capone mu říkaj. Tak tedy za ním. Trochu se již rozpovídá. U hybridária najdi větvičku, s jejíž pomocí vezmi před doupětem smradlavou ponožku. Zaklepej na dveře a představ se jako Vilibald. Chlápek si to jde ověřit a to je chvíle pro tebe. Vhoď do otevřeného okýnka ponožku s vysokým faktorem opotřebení. Vchod do baru je volný. Promluv s maníkem u hracího automatu. U baru kup panáka becherovky a nabídni chlapíkovi. Objednej ještě jednoho - dvojitýho. Zase to nepomohlo. Tak a ještě posledního. To už chlápek nevydrží a lehne. Uzmi kufřík a trochu ho pošimrej nožem. Nalezneš sadu karet, dámské kalhotky a klíč od WC. Chtěl bys taky okusit štěstí na automatu, ale chybí mince. To nevadí, na policejní stanici je pořád telefoní automat. Po ráně pěstí získáš vytouženou minci, kterou vhoď do hracího automatu. Vyhraješ balík peněz. klíčkem otevři záchod a dostaneš se do tajné herny pokru. Seber valašku a zavři s ní okno. Požádej o hru se svými kartami. Po prohře pokecej s Billem a třikrát ho nařkni z podvodu. Až vstane seber rychle z bedny eso. Stejným způsobem jako předtím získej balík peněz. Mezitím, jak budeš shánět peníze, promluv se šéfem o pokru. Šéf tě pošle ohledně informací na Caesara do BISky, ale kromě ééé se nic nedozvíš. Strč falešné karty do balíčku a vrať se z penězi do herny. požádej o hru se svejma cinknutejma kartama. Chlapíkům nezbyla už ani vindra. Za vrátění majetku dostaneš informaci o Caesarovi - chodí prý do rokového klubu na konci ulice.

      Před klubem seber flašku a cihlu. Promluv s gorilou. Po dlouhé rozmluvě již budeš do klubu vpuštěn. Odpoj zástrčku a promluv s Majklem. Okoukni poličku s nápoji, seber sklenku a trochu ledu. Namíchej ZETOR. Do sklenice nalij trochu zelený, kapku toniku, rum a přidej krapet ledu. Strč pankáčovi led za krk a pak mu nalij namixovaný nápoj rovnou do chřtánu. Dostaneš tip, že se Caesar nachází na vrakovišti letadel. Než odejdeš z baru zastrč opět zástrčku. Pokus se odjet na vrakoviště, ale zrovínka jako na potvoru není v autě benzín. Před klubem vytáhni z čopra hadičku, načerpej do lahve benzín a naplň auto nezbytnou tekutinou. Poté ji ještě jednou naplň a pečlivě uschovej. Odporoučej se na vrakoviště. Seber plechovku a provázek ze strašáka. Naber trochu štěrku, natrhej rostlinu a očesej šípky. Z šípků a provázku vytvoř korále. Při použití štěrku na plechovku získáš chrastítko. Nůžkama prostříhej keř a vzniklou dírou prolez k hipíkům. Vezmi ručník a prací prášek. Promluv s hipíkem. Hipíkovi nabídni chachasparágus. Ženu obdaruj korálema a dítěti dej chrastítko. V sudu namoč ručník. Zajeď se podívat na Klonenburg, kde promluv s Hitlerem. Zeptej se na podobiznu Caesara. Klon potřebuje na malbu růžovou barvu, a proto mu dej ten kelímek. Odměnou ti bude černobílá podobizna Caesara. Vrať se k hipíkovi a ukaž mu onu malbu. Jdi za vrtulník k bráchovi (Caesarovi). Přečti nápis na vraku letadla. Otevři dveře. Nejde to. Cihlou vymlať okno a otvři dveře zevnitř. Uvnitř uvidíš provaz. Na jednom konci je hledaná osoba a na druhém strop letadla. Postav stoličku. jdi před letadlo, kde nalezneš ostrý střep, jímž odřežeš Caesara. Probuď ho namočeným ručníkem a zatkni ho. Na policii zajatce vyslechni. Ukaž Caesarovi houbu s krví a on se přizná. Poté na něj vytáhni řetízek s emblémem. Prohoď pár slov s Matějem a dozvíš se o novém případu. Navíc získáš zaříkávadlo na Baštu.

Lara je maniakální hysterka a navíc je dost blbá.

      Nastartuj auto a upaluj do plážového střediska Paradiso. Seber škebli, šutr a promluv s Pamelou. Odporoučej se na škuner. Šuterm uraž zámek a prohledej bednu, kde je harpuna. Zatáhni za šňůru a seber rackův ztracený prsten. Přeřízni starou pilou mladý lanko a seber síť, jež právě spadla. Chyť kraba vhozením sítě do moře. Škebli otevři nožem a nalezenou perlu spoj s prstenem. V místech, kde můžeš odjet pryč, zahni a pokračuj nahoru. Nahoře vhoď do domu kraba. Teď již můžeš vstoupit. Seber vývrtku se špuntem a odděl je od sebe. Vezmi ze skleničky jahodu. U Esmeraldy seber proutek a vyslechni ji. Nasypej Vizír do skleničky a nabídni Esmeraldě jahodu. Zázrak, ona zase vidí. Promluv s ní. Obdaruje tě klíčkem, kterým otevři schránku. Je tam jedno psaní - ústřižek. Jdi dál po cestě. První Marilyn daruj podpis od Majkla Džeksna a Marilyn 2 dej prsten s perlou. Získáš dvě části anonymu. Ze stolu seber žitnou, kterou rozdělej vývrtkou. Kohouta nakrm žitnou a vezmi hovno, kterým pohnoj záhonek. S pomocí proutku najdi pramen. Utrhni vyrostlou kytku. U Esmeraldy si půjč hole a vytáhni trojku dřevo, šestku železo a pětku bakelit. Zkombinuj harpunu s kalhotkama, ze kterých použij gumičku. Funkční harpunu nabij šestkou železem. Před domem hysterky sestřel vyrobenou harpunou kokos, který je naprasklý. Vrať se k Pamele a namaž jí záda kokosovým mlékem. Za špatně vykonanou práci dostaneš korespondenci. A teď do domu hysterky. Špuntem ucpi Laře ústa a krab zmizí. Špunt zase vyndej, ale to jsi neměl dělat. Dej Laře malou pozornost v podobě květiny. Po rozmluvě získáš poslední část dopisu. Všechny anonymy spoj v celek. Dopis nahřej nad párou z konvice. Dozvíš se o DNA revolution. pospěš si tam. Zastřel velblouda a hladový sup se letí nasvačit. Prohlédni kostlivce. Do mikrofonu nahlas své identifikační číslo a vytrhni trn. Dostaneš se do laborky. Seber hadr a zapni páku. promluv s profesorem Cvajštajnem. Najdi v knihovně recept na grog. Vrať se na policejní stanici a použij zaříkávadlo na Baštu. Dostaneš recept, který si přečti. Dostaň se stejným způsobem jako před chvílí do laboratoře. Do skleničky namíchej podle návodu od Bašty různé chemikálie a dostaneš GRO-G. Nalej ho do trychtýře. Namoč hadr v benzínu a zapal ho v agregátu. Zapal kahan u přístroje. Profesor je osvobozen a ty s ním promluv. Cvajštajn ti dá pár informací o firmě Dattel a letišti, kam se vyprav. Pokecej s pilotem. Hrubě tě odmitne, a za to mu vypusť injekci s uspávadlem do pití. Po prohledání chlápka získáš letecký manuál, jehož řádky si narvy do hlavy. Natoč vrtuli. Nejde to. Otevři poklop, zapni motory a natoč vrtuli. Sláva, vrtule funguje. Leť do Barbielandu. Vezmi psa. Promluv s Kenem a dozvíš se celou pravdu. Seber baterky z Kena, které šoupni do psa. Pokecej s Mattelem. Rozhovor je velmi rozlehlý a náročný. Mattel domluví poslední větu a naposledy vydechne. Jeho dny jsou sečteny, alespoň vysvětlil příčinu svého chování. Načichej psa vůní kapesníku a vypusť ho do okna. Promluv s Klaudií. Nechej psa překousat provaz. Odleť společně se zachráněnou dívkou pryč. ... - Konec.

Tak snad někdy příště u Poldy 3.

Policejní hodnost:
P 200 MMX
32 RAM
Windows 95/98

- Major Laky




zpět na hry/menu
zpět na obsah